top of page

איך מתכננים מטבח?

מכירים את תופעת המטבחונים? זה היה ה-דבר לפני 30 שנה כנראה בעיקר באיזור הדרום. מטבח א' גדול ויפה מוצג לראווה ומטבחון ב' עם חצי מטר שיש נמצא בתוך חדר פצפון. מה הקטע, תשאלו? לשמור על סדר וניקיון. כל הבישולים והג'יפה נעשים על השיש הקטנטן בחדר הדחוס של מטבחון ב' וככה מטבח א' נשאר יפה ונקי, לתצוגה.

נשמע לכם מוזר? אז זה היה הטרנד בתקופה ההיא ואני מכירה כמה נשים שלא מוכנות להפרדה מההרגל לבשל ככה.

ככל שאני מתוודעת יותר להרגלי בישול ועבודה במטבח, ככה אני מגלה כמה כל אחת עובדת אחרת, מאחסנת דברים אחרים, יש לה צרכים משלה.

לזאת יש 3 סטים של סכו"ם ועוד סרוויס כפול רק לאירוח, ולזו ערימות של קופסאות פלסטיק וחד פעמי. לזו סיר של קוסקוס, מיחם ופלטה שחייבים מקום משלהם וזו לא תוותר על מדף פתוח לקפה-תה-סוכר.

וזה כל מה שיפה בתכנון מטבח כי הוא מתאים את עצמו כמו סכין לקוצצת, ככה שיצא בול איך שנח. זו הסיבה שאני תמיד מציגה את האופציה לתכנן מטבח לבד. כי נכון שאפשר לתכנן בחברת מטבחים ובחינם אבל כשיושבים על זה לעומק, אחרי שחופרים ושואלים את כל השאלות הנכונות, אפשר לגלות איזה סידור מגירות הכי נכון לכם ולהציע את הפתרונות שיתאימו לעבודה שלכם. כי לא דומה מטבח שמבשלים בו 3 אנשים במקביל למטבח שמבשלים בו רק בסופשבוע, או לא דומה מטבח שמבשלים בו כל יום לתשע נפשות למטבח של זוג שמארח פעם בשבועיים.

מזמינה אתכם למצוא את האדם שישאל אתכם את כל השאלות, ייתן פתרונות וימקסם את שטח המטבח שלכם כדי שכל בישול יהיה חויה.


עיצוב פנים בדרום



bottom of page